کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319241 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پشتیبانی واتساپ از کدهای QR برای کانال‌ها و ویژگی‌های جدید

واتساپ در حال توسعه قابلیت جدیدی برای کانال‌هاست تا تجربه کاربری را بهبود بخشد و یافتن کانال‌ها را آسان‌تر کند. این پیامرسان فوری در حال کار روی کدهای QR برای کانال‌هاست که به کاربران اجازه می‌دهد با اسکن این کدها به یک کانال ملحق شوند.

 

پشتیبانی واتساپ از کدهای QR برای کانال‌ها و ویژگی‌های جدید

 

کد QR کانال واتساپ

وب‌ سایت WABetaInfo این ویژگی منتشر نشده را در نسخه آزمایشی جدید واتساپ برای اندروید ۲.۲۴.۲۲.۲۰ مشاهده کرده و گزارش داده که هنوز این قابلیت برای تست‌ کنندگان بتا در دسترس نیست. کاربران می‌توانند کد QR را به هرکسی نشان دهند تا با اسکن آن، به جای ارسال لینک از طریق پیام، اطلاعات کانال را دریافت کند.

واتساپ در زمینه کدهای QR سابقه دارد و در بخش‌های مختلف اپلیکیشن از آنها استفاده می‌کند. این اپلیکیشن از قبل به کاربران اجازه می‌دهد که حساب‌های خود را از طریق کدهای QR به اشتراک بگذارند و می‌توانند با اسکن کد QR روی صفحه نمایش رایانه خود، به نسخه وب واتساپ وارد شوند.

این روش جایگزین اشتراک‌ گذاری، می‌تواند امکانات جدیدی برای مدیران کانال‌ها فراهم کند که به دنبال جذب بیشتر مخاطب هستند. برای مثال، کدهای QR کانال واتساپ می‌توانند در رویدادها و ملاقات‌ها نمایش داده شوند، جایی که شرکت‌ کنندگان زیادی می‌توانند با گوشی‌های خود آنها را اسکن کرده و به سرعت به کانال دسترسی پیدا کنند و آن را دنبال کنند.

این کدهای QR همچنین می‌توانند بر روی جعبه‌های محصولات در فروشگاه‌ها چاپ شوند یا در صندوق فروشگاه‌ها نصب شوند. برای آشنایی بیشتر، واتساپ در سال ۲۰۲۳ ویژگی کانال‌ها را معرفی کرد و از آن زمان تاکنون چندین بهبود در این زمینه انجام داده است.

در حالی که کدهای QR برای کانال‌ها در آینده منتشر خواهند شد، این پلتفرم پیامرسان در حال آماده‌ سازی ویژگی‌های دیگری نیز هست. گزارش شده که واتساپ روی بخش تجزیه و تحلیل کانال برای اندروید و iOS کار می‌کند تا به مدیران کانال‌ها بینش بهتری در مورد تعاملات کاربران بدهد.

قابلیت جدید همگام‌ سازی مخاطبین واتساپ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا مخاطبین را مستقیماً در واتساپ ذخیره کنند. همچنین، بزودی این امکان را فراهم می‌کند که بسته‌های استیکر ایجاد و به اشتراک بگذارید، و همچنین در حال ارتقای Meta AI است تا جزئیاتی که با آن به اشتراک می‌گذارید را به خاطر بسپارد

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51346 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/06 تعداد مشاهده: 233
سافت گذر